Toimitus- ja maksuehdot

Yleistä

Verkkosivuston käyttö edellyttää käyttäjän sitoutumista sivuston käyttöehtoihin. Artic Store verkkokauppa on osa Artic-Kaihdin Oy:n (0675950–1 //1.5.2024 3434551-7) myyntiverkostoa. Artic Storella on oikeus muuttaa verkkokaupan hintoja. Tilauksen teon aikana verkkokaupassa ilmoitettu hinta on voimassa koko tilauksen ajan. Artic Store pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen tai hinnan puuttumisen vuoksi, olipa virheen syy mikä tahansa. Selvä hintavirhe on sellainen, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi vastaavan tuotteen yleisestä hintatasosta, tai on nolla. Tällaisessa tapauksessa katsotaan asiakkaan ymmärtävän hintatiedon olevan virheellinen.

Tilaaminen ja maksaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassamme siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö maksupalvelun tarjoajiemme (Paytrail) kautta. Valitse itsellesi parhaiten sopiva maksu- ja toimitustapa tilauksenteon yhteydessä. Lähetettyäsi tilauksen saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tuotteen ominaisuudet ja värit on nähtävillä tilauksen yhteydessä. Verkkokaupasta tilattaessa sitova kauppasopimus syntyy, kun Artic Store lähettää asiakkaalle tilausvahvistuksen, jossa tuotteen saatavuus ja toimitusaika vahvistetaan. Asiakas vastaa antamansa osoitteen sekä puhelinnumeron paikkansapitävyydestä. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen. Tilatessasi verkkokaupastamme sitoudut noudattamaan kulloinkin voimassa olevia toimitus- ja palautusehtoja

Toimitus

Tuotteiden toimitusajat ovat tavallisesti 1–3 arkipäivää tilauksesta. Mittatilaustuotteiden toimitusaika ilmoitetaan tilausvahvistuksessa. Jos toimitusaika poikkeaa tästä, otamme aina yhteyttä asiakkaaseen. Tuotteen hintaan lisätään lähetyskulut, jotka näkyvät ostoskorissa. Artic Store ei ole vastuussa kuljetuksessa vaurioituneesta tai kadonneesta lähetyksestä. Artic Store ei vastaa toimituksen estymisestä, vaikeutumisesta tai myöhästymisestä meistä riippumattomista syistä. Jos pakettisi kulussa on ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selvitämme asiaa yhdessä kuljetusyhtiön kanssa.

Mikäli toimitus palautuu esim. saapumisilmoituksen puuttumisen vuoksi, vastuu siirtyy kuljetusyhtiölle, mikäli olet syöttänyt oikeat yhteystiedot tilaukseesi.

Ennen toimituksen vastaanottamista paketit on tarkastettava kuljetusvaurioiden varalta. Mikäli pakkaus on vaurioitunut, paketin sisältö on tarkastettava. Mikäli tuotteet ovat vaurioituneet, kuljetusyhtiöltä tulee pyytää merkintä vauriosta rahtikirjaan. Pakkaus- ja tuotevaurioista kannattaa lisäksi mahdollisuuksien mukaan ottaa kuvat, jotta reklamaatiot helpottuvat. Ilmoitukset kuljetusvaurioista tulee lähettää 7 päivän kuluessa sähköpostilla osoitteeseen verkkokauppa@articstore.fi. Vaurioituneet tuotteet tulee säilyttää, kunnes asia on ratkaistu.

Reklamaatio

Asiakas vastaa antamistaan mitoista ja ikkunatyypeistä. Kuvan värisävyissä saattaa olla eroja mm. valmistuserästä tai tietokoneen näytön väriasetuksista johtuen. Jos lähetyksestäsi puuttuu tilaamasi tuote, tai olet saanut virheellisen tuotteen, pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme (verkkokauppa@articstore.fi) välittömästi tilauksen saatuasi.

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Mittatilaustuote voidaan palauttaa vain, jos tuote ei ole tilauksen mukainen tai tuote ei täytä Artic-Kaihdin Oy:n laatuvaatimuksia. Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu siirtyy asiakkaalle. Jos haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluun (verkkokauppa@articstore.fi), niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeet palautusta varten. Asiakas maksaa itse palautuskulut.

Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen, tai paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, ei mene palautusoikeuden piiriin. Ilmoitusvelvollisuus täyttyy sopimalla palautuksesta verkkokaupan henkilökunnan kanssa sähköpostitse. Noutamattomista paketeista perimme erillisen maksun, joka kattaa paketin lähetys- ja palautuskulut. Maksun suuruus on 20 €.

Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi, emme korvaa lähetyskuluja, vaan veloitamme ne kuljetusyhtiön voimassa olevan hintataulukon mukaisesti.

Maksutavat

Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Tarjoamme käyttöösi kaikki verkkokaupan tarvittavat maksutavat:

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector ja Jousto

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector, Jousto

3. Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club

4. Mobiilimaksaminen: suosittu MobilePay

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com